*
Masz problem z telefonem TP SA? Nie dzwoń na numer podany na kopercie Dodane 2010-08-10 16.00 , komentarzy 70

Awarię telefonu TP SA zgłaszaj na numer inny niż na kopercie

- Próbuję zgłosić awarię i nie mogę doczekać się połączenia z konsultantem – alarmuje nasz Czytelnik, który dzwonił na numer podany przez TP SA.

Okazuje się, że uszkodzenia należy zgłaszać na inny numer, niż widnieje na kopertach z listami wysyłanymi przez TP SA.

- Usiłuję przez cały dzień zgłosić awarię, dzwonię i wybieram po kolei numery, które trzeba – tłumaczy Józef Dudkiewicz z Rozpłucia. – Prowadzę ośrodek turystyczny nad jeziorem i to dla mnie problem, że prawie nie słyszę w słuchawce osób, które dzwonią – mówi.

Pan Józef skorzystał z numeru 801 505 505. – Widnieje na kopercie z rachunkiem. Jest przy nim napisane „zadzwoń, jeśli chcesz zgłosić awarię” – tłumaczy.

Sprawdziliśmy numer, na który dzwonił nasz Czytelnik. Pierwsze co można usłyszeć po zadzwonieniu to komunikat, w którym TP SA prosi o cierpliwość ze względu na dużą ilość zgłoszeń o awariach. Później należy wybrać kilka numerów wewnętrznych i dopiero potem czekać na zgłoszenie się konsultanta.

Firma tłumaczy jednak, że awarie należy zgłaszać dzwoniąc na zupełnie inny numer.

– To jest infolinia, przez którą udzielane są porady. Nasi konsultanci tłumaczą tam problemy techniczne i dlatego ich rozmowy długo trwają – informuje Izabella Szum z biura prasowego TP SA.

– Awarie należy zgłaszać pod numerem 19393 – podkreśla Izabella Szum.

Poleciliśmy ten numer naszemu Czytelnikowi. – Dodzwoniłem się i obiecali, że usuną awarię w ciągu 24 godzin – mówi Józef Dudkiewicz. – Podawanie innego numeru na kopertach to wprowadzanie ludzi w błąd – ocenia.

X

Miejsce
w rankingu
Izabela Izdebska

brak opisu

Autor ostatnio dodał:

Komentarze

Leszek Mikrut Leszek Mikrut
Potentat 2010-08-10 18.21

ma zawsze rację :(((

hela Gość
~hela
awarie po burzy 2010-08-16 17.14

podajcie numer telefonu gdzie moge wysłac smsa o uszkodzeniu telefonu bo jak mam dzwonić na błękitną linie jak nie działa telefon

bies Gość
~bies
... 2010-09-06 18.31

owszem podawanie tamtego numeru na kopercie jest bezczelnym wprowadzaniem klientów w błąd i naciąganiem na koszty bo jeśli nie działa nam stacjonarny to dzwonimy na ten numer z komórki za którą przecież płacimy! ... a podanie numeru 193 93 też nie jest do końca ok bo niech ktoś spróbuje wykręcić to z komórki .... otrzymamy komunikat zwrotny - błedny numer ... a chodzi o to że to numer do Warszawy i musimy wklepać wcześniej kierunkowy 22 ... tak więc awarię zgłaszamy pod numerem (22) 193 93

nita Gość
~nita
ściema 2010-09-23 09.29

tel 19393 to ściema. do 30 min słyszę tylko bzdurny komunikat-brak wyboru i nie mogę uzyskać połącznenia. jak tylko wygaśnie moja umowa z TP, to uciekam od nich gdzie pieprz rośnie. nigdy więcej

... Gość
~...
... 2010-10-12 16.53

Awarię można zgłosić też na numerze 801 505 505, należy tylko wywrzeć lekką presję na konsultancie. I nie dać się omamić. Należy domagać się numeru zgłoszenia, który jest podstawą w przypadku oddania sprawy do UKE

Wacław Adamczyk Gość
~Wacław Adamczyk
zgłaszanie awarii 2010-12-14 08.27

W TP SA klient jest LEKCEWAŻONY!!! owszem przyjęcie zgłoszenia miłe i nic poza tym się nie dzieje, można czekać kilka dni, i ponawiać zgłoszenia bez efektu. Jeżeli to jest standard europejski to napewno w wykonaniu azjatyckim. Nie wystarczy zmiana właściciela trzeba zmian kulturowych i personalnych. Może Zarząd w końcu zainteresuje się tym co się dzieje "na dole" bo napewno ma się to nijak do misji i deklaracji marketingowych TP SA

mickiewicz Gość
~mickiewicz
reklamacja 2010-12-17 11.49

dziady i jeszcze raz dziady

gugol Gość
~gugol
.... 2011-01-13 16.21

Z TARNOWA AWARIĘ ZGŁASZAMY TAK: (12) 19393

Krystyna Gość
~Krystyna
reklamacja 2011-01-15 17.03

od rana próbuję zgłosić awarię - 'głuchy telefon', kiedy wprowadzam nr mojego telefonu słyszę - telefon nie niedostępny ?? i co dalej ?? jak reklamować?? Jestem z Gliwic. Oszaleję z tą telekomunikacją.

Konto_usunięte Konto_usunięte
"słyszę - telefon nie niedostępny " 2011-01-15 17.28

Czyli dostępny ;))))))))), to po co zgłaszać awarię.
Oczywiście żartuję z błędu językowego.
Proponuję wyjść z TPSA. To najlepsze rozwiązanie. Ja zrobiłem to już kilka lat temu i nie żałuję.

Jerzy Gość
~Jerzy
Ja ma sygnal niesiągalności 2011-04-07 19.45

TP SA to najgorsza firma z najgorszych niema szans żeby pomogli. Wszyscy powinni zrezygnować z ich usług

Halina Gość
~Halina
To jest granda! 2011-04-08 12.47

Próbuję zgłosić awarię tel.pod nr 22/19393 i jak się można spodziewać - bez skutku.Dzwonię z komórki,impulsy lecą , melodyjka w słuchawce sobie gra,a w końcu słyszę,że połączenie z konsultantem nie jest możliwe,bo jest dużo dzwoniących.Fajnie...

Kasia Gość
~Kasia
Swinstwo i lekcewazenie klienta 2011-04-30 17.37

Nr. 19393, to wielkie oszustwo!!!
Tez mam klopoty dodzwonienia sie do mamy (starsza pani) i bardzo czesto mam tylko info...telefon niedostepny.
Polska w EU, niedlugo Mistrzostwa, a nie mozna zglosic glupiej usterki telefonu, lub tylko poprosic o sprawdzenie laczy.
Jestem ciekawa za co placi uzytkownik.
Serwis....zero.
A co na to obsluga klienta.
Takie firmy powinny byc karane grzywna.

ezo Gość
~ezo
Tp to tylko do kasy brania 2011-05-11 13.38

dzowiłem w pitątek że mam awarię telefonu a dziś jest już środa i nic nie zrobili tłumaczą sie że brak dostepu ponieważ ktos tam nie pozwala wjechać na teren

 U F O Gość
~ U F O
TP to NIEPOROZUMIENIE ! ! ! 2011-05-21 20.25

Przecież to Nasi Dziadowie i MY współcześni Abonenci jesteśmy WSPÓŁWŁAŚCICIELAMI tej f-my TP S.A., chyba, że ktoś publicznie udowodni, że telefonię w POLSCE to zafundowali i zbudowali Nam KOSMICI i do tego jeszcze do dziś płacą im pensje.

Hekse Gość
~Hekse
zgłoszenie awarii 2011-06-10 10.31

też miałam problemy, dzwońcie na 19393 dodając przed odpowiedni dla danej miejscowości numer kierunkowy, ja np dzwonię 59 19393, i to własnie te barany z TP powinny umieścić na kopercie, 19393 poprzedz numerem kierunkow,ym ale jest to widocznie za trudne. Zyczę wszystkim cierpliwości z korzystania z usług TP

60 latek Gość
~60 latek
Dziwne ...te wasze problemy 2011-06-17 15.53

Mam 60 lat więc powinienem wg stereotypu jak nastąpi awaria telefonu rwać włosy i wpadać w wściekłość gryząc przy okazji mocherowy beret. Nic podobnego. Zagooglowałem... jako pierwszą ortwarłem tą własnie stronę- dowiedziałem się jaki kierunkowy i jaki numer wykręcić. Po krótkim komunikacie odebrał młody człowiek- b. rzeczowy i załatwił moje zgłoszenie w
kilka sekund. Zobaczymy teraz jak się szybko uwinie monter - mieszkam pod Gliwicami wiec może to potrwać do 31godzin jak zastrzegł Pan przyjmujący. zawiadomię was jak to się skończyło.

marzena Gość
~marzena
:/ 2011-06-28 17.06

pomozcie,jak z zagranicy zglosic usterke telefonu w Kielcach..od dwoch dni sie mecze i nic..uff

zibi Gość
~zibi
podają 801505505 2011-07-14 13.25

bo połączenie kosztuje 25 czy 35 gr w przeciwieństwie do infolinii 19393, z której TPSA nie ma nic.

Niby mało ale takie 25gr pomnożone przez 10 minut odsłuchiwania IVR-ów i reklam + obsługa przez konsultanta to 2,5 zł

po przemnożeniu przez milion awarii miesięcznie łądny grosz wpada za nic.

witek Gość
~witek
teleok 2011-07-15 13.13

Ja dla mnie to te awarie były zdecydowanie zbyt czeste.Dlatego bez namysłu w biurze skorzystalismy z takiej opcji jaka daje nam teleok.pl Zdecydowanie lepsza oferta pod kazdym kątem.

mama Gość
~mama
tp jest ok 2011-08-16 10.41

ja jestem zadowolona z tp zawsze gdy coś jest nie tak dzwonie i moment mam załatwione kazdą usterke czy awarie załatwiają szybko i sprawnie;)widocznie mam szczęście;)

niezadowolony Gość
~niezadowolony
Nie życzę nikomu awarii:) 2011-09-08 13.09

Jeżeli już podaję numer uszkodzonego telefonu TP powinna przyjąć zgłoszenie a nie kazać czekać godzinami na połączenie....brak szacunku dla klienta...

poszkodowany przez błekita linie Gość
~poszkodowany przez błekita linie
awarie 2011-09-09 14.34

dzwonię 1,5 h na błekitną linię i nic !! skandal nigdy więcej TP -horror za średowiecznj komuny był konkretny nr i było ok ! tzw. błekitna linia skróciła mi zycie ,to jest XXI w srefa euro itd cudnie !!

:) :( Gość
~:) :(
dupa a nie firma 2011-09-12 19.21

ja juz z niej dawno zrezygnowałem

Khttp://www.mmlublin.pl/captcha/1316080213478 Gość
~Khttp://www.mmlublin.pl/captcha/1316080213478
Ja natomiast jestem mile zaskoczony reakcją i obsługą. 2011-09-15 11.51

Zadzwoniłem z mojej komórki sieci Orange dzisiaj około godz. 11., zgłaszając pod numer 19393 awarię telefonu w sieci stacjonarnej TP mojego stryja, będącego w podeszłym wieku.
Nie miałem żadnych problemów z połączeniem, wpisałem zgodnie z instrukcją auto-sekretarki nr telefonu, który uległ awarii, po czym zgłoszenie bardzo mile i profesjonalnie przyjęła dyżurująca pod tym numerem Pani Anna P-K.
W ciągu niecałych dwóch minut otrzymałem od Niej info, że wstępnie sieć została sprawdzona, podałem swój numer kontaktowy, pani Anna poinformowała mnie, że na miejscu awarii zjawią się technicy, tylko, żeby abonent był w domu. Zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywana w trosce o dobro klienta, więc nie "ściemniam", że było tak, a nie inaczej. W ciągu 48 godzin sprawa ma być załatwiona.
Czego mogę więcej oczekiwać?
O godz. 11:07,10 otrzymałem sms-em potwierdzenia z TP-OBSŁUGA przyjęcia zgłoszenia.

Dziękuję za dotychczas podjęte działania w imieniu własnym i mojego stryja.

Dodaj swój komentarz: